Första inlägget.


Ja, då var det här första inlägget då.
Haha. Tack Linn för hjälpen, jag hade aldrig klarat det utan dig ;D

Så what's new?

Jag har haft influensa nu i över en vecka. Fast nu är det mest det där
jobbiga efterskrapet, när man hostar och snorar, inte alls kul.
Jag hade sett fram mot att börja skolan igen efter 5 veckors praktik,
men saker och ting verkar inte gå riktigt som jag vill. Typiskt.

I fredags var jag med Bell och Adam.
Först bakade jag och Bell mina berömda Kladdkakamuffins (Som för övrigt blev misslyckade)
och sedan kom Adam förbi på en fika.
Senare på kvällen gick jag och Päll hem till Adam och kollade på tv och käkade popcorn,
lite myskväll sådär.
I Lördags åkte Päll, mrJ, Marre och jag till marknaden i borlänge och göttade i oss
munkar och brända mandlar, det var trevligt.

Idag är det Måndag, och jag har gjort lika mycket som ingenting.
Jag har legat i sängen mestadels av dagen, men även degat lite framför tv'n.
Jag hatar att vara sjuk! Jag vill gå till skolan och gå ut och gå och träna och vara med mina vänner
och äta glass och vara ute i solen och ha solbrillor och bara ha det skönt. Tack gud!

Över and out.


Jag vet inte vad jag skall tänka.
Jag vet inte vad jag skall känna.
Jag vill vara dig nära, alltid.
Jag vill ta på dig, känna dig, hålla om dig.
Hålla din hand i min.

 Du är ju så vacker, så ståtlig, så bra.
Jag känner kärlek till dig, en stark kärlek.
Om du bara kunde förstå vad mina ögon säger dig,
hur mycket de har att säga.

Detta är så smärtsamt.
Jag kollar på bilder på dig hela tiden.
Önskar jag kunde hoppa in i dem och fastna där med dig, föralltid





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0