Förvirring.


Vad är det meningen att man skall känna?
Vad är det meningen att man skall tänka?
Hur är det meningen att man skall må?
För ärligt talat, jag vet ingenting just nu.
Jag känner mig så vilsen.

Enda sedan jag kom hem från skolan så har jag varken vetat ur eller in.
En sådan frustation, en sådan förtvivlan.
Jag har bara velat ta i enda från fötterna och skrika allt jag har,
slitit av mig håret och velat gråta som en idiot,
Men ännu sitter jag här, i tysthet.
Nedbruten av mig själv, av mitt innersta.

Lockar jag dig för att få bekräftelse för att du vill ha mig?
Längtar jag efter din famn så mycket att jag är beredd att göra allt
för att få vara dig nära?
Eller lockar jag dig helt enkelt in i fällan för att se om du skulle säga nej,
för att se om du skulle tycka det var fel att såra mig?
Vad håller du på med?
Jag förstår verkligen ingenting.
Ibland önskar jag att jag var iskall, så jag kunde ta tag i ditt huvud och
slå in det i väggen, bara för att avreagera den smärtan du framkallar.
Det är nog tur, att man har en gnutta förstånd.
Hur skulle det annars bli?

Hur skall jag kunna lita på dig?
Förväntar du dig att jag skall kunna lita på dig?
Hoppas jag lite att du skall läsa detta?
Jag tror det .

Jag har varit med om så mycket skit, så mycket svin.
Du är inget svin, men rädslan och tankarna sedan det förflutna har
etsat sig fast i mitt sinne och det gör det svårare än vad det behöver vara.


"Och då tänkte jag bara, hon är full av dikter den där Sarah!" - Haha du är så jävla rolig Jenny!

Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0