The truth.


"Tänk om himlen skulle rasa ner
Tänk om solen aldrig lyste mer
Om det sker kan jag försäkta,
Det finns plats för oss ändå.

För när värmen fyller våra liv,
Då är oro bara tidsfördriv
Som ett löfte om försoning
I din famn, när du är nära mig.

Jag kan leva i en koja
Jag kan krossa varje boja,
Om det är det du vill av mig.
Jag kan ge dig sol och himmel,
Jag kan avstå varje timme,
Om det är det du vill av mig.
Jag kan bryta blodets band,
Jag förråder fosterland,
Om det är det du vill av mig.
Jag kan svälta, jag kan blöda
Jag kan svika, jag kan döda
Om det är det du vill av mig.

Om en dag, den tid vi fått är slut
Om du dör och vårt timglas rinner ut
Låt det ske, för jag försäkrar
att då dör ju även jag.
Och där uppe där ska vi finna ro
när till sist, bland änglar vi får bo.
Och där finns inga plågor
För i kärlek möts vi två igen."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0