Det finns bara ett ord för denna kväll.



anxiety.






Nu har du åkt.
Nu kommer du aldrig mer tillbaka.
Nu kommer vi aldrig att höras igen.
Nu kommer vi aldrig mera ses.
Inget mer aldrig mer.

¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_



Jag är bra knepig jag.
Klockan 15,30 idag bestämde jag mig för att; Jag åker till Skåne!
Tåget gick 16,30.
Vad gör jag?
Jag panikpackar en väska med allt vad det kan innehålla,
Skor, kläder, hårblås - you name it!
Springer ner till stationen med fetaste väskan i stan.
Kommer ner till stationen - 5 minuter kvar..
Jag står och fingrar på biljettautomaten.. pillar lite.
Panikar - Hyperventilerar.
Jag åkte inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0