En påse chips senare..



Ibland undrar jag om jag är sjuk.
Jag kanske är sjuk i huvudet, jag kanske har någon störning eller något?
Det finns ju vissa människor som i stort sett är "normala", bara att dom har något
litet som gör dem speciella.

Fast och andra sidan, Det kan ju också vara så att det är jag som är normal och alla andra är onormala.
Vem är det som bestämmer vad som är normalt eller inte?

Jag gjorde en tabbe nyss.
Jag ringde till Jonas.
suck..

Jag tänkte att vi kanske kunde ses, kanske ta en fika
och bara prata lite och kanske börja om på ny kula, som vänner.
Vad patetisk jag är.

Åter till normalt/onormalt.
Är det normalt att tråna efter en människa?
Jag vill ju inte bli tillsammans eller något sådant alls.
Jag vill bara att vi skall kunna vara vänner, bara kunna prata, ses ibland?
Jag förstår inte varför han inte vill.
Alltså han vill verkligen inte. Det är typ som om jag skulle ha pesten eller något?

Det kanske är så.
Jag kanske är så motbjudande att han bara äcklas av mig.
Vem vet, vem fan vet.

Skepp och hoy, jag har knullat din pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0