For real.



Egentligen ska väl en blogg handla om funderingar och konstiga saker; dagens samhälle.
Denna bloggen handlar om mitt liv.
Mina funderingar
Precis som en dagbok, fast itne riktigt.
I min riktiga dagbok står allt jag känner för dig.

Den vackraste och underbaraste människa på Denna jord har ett namn,
men det håller jag för mig själv.
jag vill se vinden smeka ditt hår,
Solen lysa upp ditt underbart vackra ansikte.
Du var luften jag andades.
Din röst kan få vem som helst att vilja sjunga med
Ditt leénde smälter varenda själ på denna jord.
Du gör mig knäsvag.
Din kropp, så smäcker och vacker.
Varje andetag du tar är som en vacker melodi.
Varje steg du tar är som den ståtligaste konung.
Du får mig att falla
När du ser på mig glittrar dina fantastiska ögon.
Ditt leénde spricker ut och du ler.
Dina händer sträcker sig ut mot mig och du håller om mig.
Du håller om mig.


Du vet vem du är. You better keep your mojo working.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0