Ingen rubrik idag.



The garden's tale med volbeat är den bästa låten just nu.
Den får min kropp att sväva medans minnen och besvikelser flyter bort,
vilket är exakt vad jag hoppas på att de skall.
Flyta bort.

Jag är så besviken på vissa personer.
Christoffer. Suck. Varför tror jag alltid det bästa om dig?
Jag tror alltid på det du säger fast jag innerst inne vet.
Kanske därför, Jag hoppas nog mer att det skall gå att lita på dig.
Det bästa du kunde göra är att låta mig vara.
Men ännu.
Jag kommer aldrig sluta hoppas.


Att notera; Det finns inga killar för mig, för alla behandlar mig för det mesta illa och är dumma i huvet.

Och Elvis, vafan är det för fel på dig egentligen?
Det ät typ som om att.. du skiter i att höra av dig och så för att du helt enkelt inte
vill prata, men om jag ringer dig tills du svarar så är du hur gullig som helst,
Vilket för mig betyder; Han vill båda ha kakan och äta den.
Jag är hans. Jag är hans?
Jag förstår ingenting.
poff.

Nu ligger bell i min säng.
Tror hon är lite utmattad efter att ha festat med gordo och co i typ 7 dagar eller ngt^^
Ikväll blir det fest igen, tror jag.
Jag bryr mig inte om vad som håller på att hända,
-Kanske behöver man inte alltid bry sig om det?
Jag vill bara leva livet nu, dansa och må bra, och ingen karljävel skall
få komma emellan. Icke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0