Norge



Ja, nu är jag där och Jobbar tills den 14:e.
Allt har gått jättebra och alla är trevliga och snälla,
Men blir lite kortslutning ibland.
Jag fattar knappt norska, och ägarens fru är Danska och
hennes jävla morsa som är typ hundra år springer runt och pratar med en och ser arg ut, haha.
Men här finns fjäll/berg höga som tusan, man fattar inte hur stort allt är.
Det är 2 mil till civilisationen.
Det går får och Kossor utanför helt i det fria.
Jag längar redan hem.

Jag önskar att det otroligt nog kunde komma ett flygplan och
STÖRTA in i hotellet så att det inte fanns något jobb och alla fick åka hem.
Jag vantrivs inte - Alla är trevliga och man kan alltid gå och prata med någon,
MEN.
Jag vill hem, jag är hemmakär. Kär i Bell, hihi.

I min ensamhet har jag suttit och skrivit ett brev, som kanske
sorgligt nog aldrig kommer att skickas.
Jag saknar dig när jag är här borta,
jag får nästan ångest.
Mr. J and me.


Skepp och hoy, nu orkar jag inte skriva mer!
Vänner och Käraste familjen, ni finns i mina tankar!
På återseende;D
/S.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0