Irriterad, trött och whatever?




Jag blir så fruktansvärt irriterad på Jonas alltså så det är inte klokt.
Jag menar. Det har snart gått fyra månader sedan vi gjorde slut nu,
och jag har gjort precis allt jag kunnat för att få honom tillbaka,
Så han har ingen jävla rätt egentligen att bli svartsjuk bara för att jag pratar med Mattias?
Jag menar. Om han själv påstår väldigt starkt att han har kommit över mig,
varför blir han då sur?
Jag är inte ute efter Mattias, det har jag aldrig varit.
Hela världen är typ emot oss, eller ja, två personer iallafall.
Åh, jag orkar inte.
Du är så jävla *********!

Och igår festade jag.
Jäklar vad kul det var.
Mindre kul var det att gå och lägga sig vid tre för att sedan börja jobba klockan sju.
Men det var underbart.
Ragg ragg. hähä.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0