Out of Line.


Kan stolt medela att jag äntligen har blivit moster, till världens sötaste pojke.
Igår fick jag träffa honom. Det förgyllde hela min själv.
Underbara unge!
Min syster har varit så duktig, andreas också givetvis.

Har egentligen inget nytt att berätta er.
Jobbar i Örebro förtillfället på ett litet hotell där.
Receptionist/restaurangbiträde.
Jag sköter (beroende på skift) incheckningar och utcheckningar, bokningar
och försäljning. Jag sköter varubeställningar och hjälper till i restaurangen.
Det känns inte bra längre.
Det blir för mycket press på mig, istället stänger jag av.
Det är inte bra.
Känns som om jag håller på att jobba ihjäl mig.
Och nästa vecka (från och med imorgon) Är  jag tvungen att bo på hotellet,
för jag har lixom ingenstans att bo. kul.
Jag har ingen att direkt umgås med heller. Kul.

Jag saknar Jonas måste jag få tillägga!
Och inte idiJonasD, utan min Jonas.
Jag har inte kunnat prata med honom på typ en vecka för att han inte
har någon mobil. det känns inte bra. Det känns tomt.
Gud vad jag saknar dig.
Hoppas att vi kan lösa detta någongång.


Jobba jobba idag från 15-22. PENGAR!
gimmie.  Sedan festa ikväll. VEM ÄR PÅ?

Du<3

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis till mosterskapet!

2008-07-13 @ 21:43:29
URL: http://limtsack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0