Boadicea.


Vissa dagar undrar jag varför jag ens klev upp från sängen.
Vissa dagar kretsar tankarna kring frågan "varför finns jag?"
Det är en fråga som driver mig till förvirring.

Vad är lycka? När känner man lycka? Hur definierar alla andra lycka?
Har alla olika uppfattningar om vad lycka är för något?
Är lycka en tillfällig känsla, eller kan man känna lycka en lång tid?

Btw, hur fan kan man tro att världen skapades av ett flygande spaghettimonster?

Jag känner mig lite vilsen idag, vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv.
Vissa kan tycka att jag "bara är 18 år och har hela livet framför mig", men jag kan inte riktigt hålla med.
"Du behöver inte veta vad du vill göra i ditt liv ännu" - Jag håller inte med.
Många av mina val jag gör just nu kan spela stor roll i framtiden.
Vad jag väljer att göra nu spelar visst roll.
Jag blir knäpp.

Jag önskar ibland att jag inte hade så högra krav på mig själv,
Jag önskar ibland att jag hade förmågan att skita i allt och inte bry mig om något,
men det går inte och man får ta förnuftet tillfånga och bita ihop.
Tyvärr.

/SC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0