Nothing compares.


Vilken dag! Jag vet egentligen inte vad jag har gjort idag,
förutom att jag trallade iväg till Sara vid kanske. 19?
Iiingen aning om vad jag gjort innan det alltså, dagen har bara flytit iväg.
Väl hos Sara var det väldigt trevligt, vi käkade popcorn och snackade skit.

Vill föresten öpplysa folk om att Jimmy Bäckman, 22år från Ludvika, Är försvunnen.
Han sågs senast på solo den 21/11 och lämnade krogen ensam.
Om det är någon som sett något eller hört något, Så ber jag er att ringa 0736363099 / 0736138840.
Snälla sprid detta vidare! Bild på Jimmy finns på http://pixi.bilddagboken.se/p/show.html?id=298949023&directlink=1.
All information uppskattas!

Detta är så hemskt. Mina tankar går till hans vänner och familj, hoppas att han är välbehållen.



___________________--
 
Det är bara du du duu i mina tankar, och just i detta ögonblick
slår hjärtat så hårt att jag tror det snart flyger ur min kropp.
Ångesten har smygit sig på stundvis under hela dagen, men nu
har den gått till attack.
Vart har du tagit vägen, vart är du någonstans?!
Jag saknar dig, faan.
Helvete.

Marre, vårat blod är förenat sedan år tillbaka
Du är min blodssyster och jag finns alltid alltid vid din sida.
Jag stöttar dig alltid till fullo. Nu och Förevigt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0