Det var värst.


Många som kollar nu när man är i Norge, intressant?

Jag blir galen på det här stället ibland, eller ja, för det mesta.
Man jobbar hela dagarna, ledig kanske från 16, om man har tur.
Under tiden går else aka fitthitler runt och kontrollerar allt man gör,
Allt man gör.
Typ, idag kom hon fram till mig och sa att jag inte får vända påslakanet
ut och in när jag skall dra det över täcket.
-Det gör jag inte? sa jag och försökte idiotförklara den gamla kärringen som stinker i käften
-Jo det gör du.
-Nej det gör jag itne?!
-Jag såg att Robin gjorde det här om dagen och det tar alldeles för långt tid! (Robin är för övrigt bartender)
- Du menar Mustafa?!
-Nej, Robin. Vänd inte påslakanet ut och in.
-Jag gör inte det.
-Men åh, så bra.
KÄRRING!

Jag blir trött på att det går runt kossor och får här,
jag blir trött på att man typ aldrig ser folk, alltså, ja men folk!
Som går på stan typ. Nej just ja - Här finns ingen stad.
Inte ens ett centrum.
Inte ens en affär?
Kill me.

Kommentarer
Postat av: Syster

Bit ihop stumpan! Det är snart över!

Puss

2008-09-08 @ 13:04:41
URL: http://spirelli.blogg.se/
Postat av: kjelle

asså VAAA haha vadå inte vända ut och in. Vänd ut och in på henne. hahah åh jag vet PRECIS hur du lät när du sa "nej det gör jag inte" haha

2008-09-08 @ 18:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0