Cavumdagen.


Igår var det Fredag, och visst var det fest.

Kvällen började med att fira min kusin Klas som fyllde 15år, såklart önskade han sig bara pengar
så han kunde köpa sin efterlängtade moppe, haha. Han fick ihop några tusen iallafall
och det var kul att umgås med släkten.
Alltid glädjefyllt att vara nere hos mormor, speciellt när lilla Emil är där, min stora kärlek.





Vid sjutiden åkte vi från mormor och jag och Jacob gick hem till Jonas Forså för att ha ett litet möte om hans hund Rocky.
Jag och Jacob skall vara någon form av fodervärd till Rocky eftersom Jonas börjat jobba mycket nu.
Det skall bli spännande att ha en crazy 11månaders schäfer här hemma, haha!
Det skall nog gå bra.
Uppe hos Jonas (där även Sara s befann sig) bestämde jag efter ett tag för att gå vidare till Adam för
att börja Vina.. Till min förvåning stannade Jacob kvar:P

Adam och jag var lika dumma i huvudet som vi alltid är.
Lyssnade på pink floyd och jimi hendrix, falsettsjöng och hittade på en låt där allt skulle rimma
på choklad. Wonderful!
Till slut blev det nog lite för tråkigt, och vi gick till Jonas, Sara och Jacob.
Jacobs mamma hängde på! Där hade vi minsann skojj!
Vidare till trägårn sen, jag vet egentligen itne vad jag gjorde där, flängde runt mest.
Ringde halva Sverige. Inte så klokt alla gånger..

Vägen hem kändes som en evighet eftersom jag var ganska snurrig i bollen.
Dessutom hade jag isabell med mig som gick i 2km/h.
Ovanligt för att  vara henne, eftersom hon oftast brukar vara 2m framför mig men nu var 10m bakom:P
När jag kom hem så klädde jag konstigt nog av mig i hallen och skulle försöka mig på att äta. haha. yeah right
haha, kunde inte ens borsta tänderna sen för tandborsten hade blivit spaghetti.
Så kanoners var jag!

Idag Lördag

Jag mådde så fruktansvärt dåligt när jag vaknade!
Trodde att mitt huvud skulle sprängas och jag kom inte upp från sängen.
Bara låg där och jämrade mig och trodde att jag skulle spy hela tiden.
Feberfrossa kom också och jag mådde verkligen pyton!
Måste ha vart de där lakritsshotarna!
Tillslut kom jag äntligen på fötter men är fortfarande helt off off off.

Ikväll skall vi ju ut på partajj igen! Club Cavum tar sin plats igen i gallerian och jag tror
det kommer bli en kanonkväll. Ser verkligen fram emot att se "A last confession".
Hoppas det blir bra med folk och att ingen blir dålig.
Nu måste jag verkligen hoppa in i duschen för jag stinker, haha!

Hoppas alla har en trevlig lördag!
Puss!
/SC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0