Desperate cry

Hej !

Har precis kommit hem, varit på promenix med lilla rocky :)
Nu är det svettigt kan jag lova. (som om ni ville veta)
Var egentligen meningen att jag skulle följa med babe till knutsbo och gå runt spåret där,
men jag orkade verkligen inte. Gick med en bit på vägen ist, till parken och tillbaka ungefär :)
Jacob är duktig och springer säkert 7km spåret nu! Huvudsaken är väl att man rör sig iallafall.
Vi köpte nya träningsskor idag, asbraigt. Var på rea på InterSport.

Annars idag har jag inte gjort så mkt, städat och diskat :) Dammsugit rocky lite, haha.
Gått på stan har vi ju gjort, och jag syndade och åt en korv med bröd. hehe.

Nu blir det dags för vegfärssås och spaghetti, skall bli kanoners att få lite mat i magen,
Sen blir det väl att jag och J ligger och läser korsord hela kvälla, haha!

Ha en fin Tisdag alla, Och grattis till Sandra som fyller 20 idag och lilla Emanuel som fyller 1år!
See yaa.
/SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0