"Kort var ordet!"


Dagen idag kan sammanfarras som bra!
Den började dock inte så bra..
Vaknade vid 04.30 och var kissnödig, gick på toa, gick och la mig.
Då kom det - sverigest värsta mensvärk!
Jag verkligen låg och kved i sängen för att jag hade sån jävla kramp!
Gick in i duschen och duschade varmt på magen - hjälpte inte.
Tog en tablett och gick och la mig och låg där och vände och vred på mig i typ en halvtimma
innan jag äntligen somnade om.
Skönt!
När jag vaknade igen vid halv nio satte jag mig och skulle kolla på tv, haha.. '
På tvn satt en lapp där det stod:

"Morrn babe!! Ville inte väcka dig med en puss imorse så du får en här istället; PUSS!!!
Du är den bästa prinsessan i hela världen och jag älskar dig så otroligt mycket.
Hoppas du får en bra dag och att du snart mår bättre.. Saknar dig redan. Din J"

Haha ååh, hur söt får man bli? Laav yaa!

morgonen var egentligen som alla andra mornar, våra bästa år, frukost, ut med rocky och sådär.
Fast jag var ju och klippte mig klockan 13, var hemma 15.15 typ:P
Och guud vad nöjd jag är, hade inte kunnat bli bättre!
Johanna är världens bästa frisör!

såhär blev det :)



Well, vad tycks? :)

Ikväll vet jag inte vad som händer, kolla film tror jag allt att det blir! Är sugen på att se "When a man loves a woman" men får se hur det blir med det. Ska väl laga lite mat nu och hänga tvätt och göra allt sånt tråk..
Fast nu skall jag ladda min telefon och skicka iväg ett sms till marrestumpan!

Ha en toppen dag alla!
/SC

Kommentarer
Postat av: :)

verkligen skitfint, har du färgat det också? ser rödlila ut? :)

2009-08-27 @ 18:40:34
Postat av: Sarah

Ja jag färgade det också! Mörkrött blev det :)

2009-08-27 @ 22:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0