Suck. Ensam igen.


Måndag morgon!
Jag har precis ätit frukost och väntar på att våra bästa år skall börja.
Och ja, jag känner mig ensam...
Är ju så van att ha Rocky här hemma nu. Han som brukar komma och väcka mig på morgonen
och så gosar vi och bara har det bra. Men nu är han inte här längre.. Och inte Jacob heller..
För Jacob jobbar ju som vanligt och kommer inte hem förens vid fyra.
Vad ska jag göra idag?
Jag har ingen aning.
Förhoppningsvis så skall min syster till mormor, då kan jag följa med och leka med lilla Emil!
Annars skall jag iallafall gå till körskolan och boka en körlektion och hoppa in i någon teorilektion.

Helgen var kalas!

I Fredags så anlände först Isabelle och sedan Sara.
Vi drack och skrattade, spelade ölspelet och "jag har aldrig".
Lyssnade på bra musik och tjålade. Lisa kom senare och vi drog till trägårn.
Jag drog först, hade tråkigt och ont i huvudet.. Knallade runt lite på stan
ett tag och gick förbi McDonalds där det självfallet var bråk.
Jag kutade dig och hjälpte den stackars 16åriga pojken som fått stryk helt utan anledning.
Jag ringde 112 för första gången.
Usch jag tyckte så synd om honom.. Polisen kom och då gick jag och babe därifrån
och gick in på trägårn, igen. haha. vi var där kanske 20 min sedan gick vi hem igen.
Jag delade säng med Isabelle och j-tac sov på golvet. mohah.

Lördagen degade vi bara heela dagen!
Jonas och Angelica kom och hämtade Rocky och sedan gick jag och älsk till
hemköp och köpte massa gött. Sedan bänkade vi oss vid tvn och kollade
efter mycket om och men på "Big moma 2" Älskar!

Söndag blev också en hel  massa deg!
Vi slöade bara! Kollade på män som hatar kvinnor och myste.
Jag blev förvånad när jag på kvällen skulle låsa dörren och den redan var låst-
Vi hade inte varit ute på heeela dagen! Haha. Men skönt dock.

Nu sitter jag här och väntar fortf på att "Våra bästa år" skall börja..
Läser lite reklam och suckar lite över att det blåser så mycket.
Hoppas dagen blir bra.
Uppdaterar nog senare idag!

Ha det fin!
/S.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0