Tgif!


Hej allesammans.
Här sitter jag på Jacobs dator, trött som få men ändå fast besluten om att
kliva upp i tid. Hade ställt klockan på 08.30 Men när alarmet hade ringt i tio minuter
så förstod jag först då att det var mitt alarm som tjöt och inte det jag nu må trott var..
Gjorde en fuling och ropade dit rocky så han fick ligga i sängen och gosa med mig, hihi.
Förlåt Jacob!
Låg iallafall och drog mig tills 09.00, underbaart. Men sen lär man upp!
Är grymt hungrig faktiskt.. Undrar vad det blir till frulle? Gröt som en redig eller en fisig macka.
Vi får se.

Och just nu lysnar jag på musik;  Trashcan Dan. Underbar röst!
Han borde ha lite mer låtar på sin Myspace.
http://www.myspace.com/trashcantunes - Lyssna vettja=)

Idag, Fredag? Ingen aning faktiskt.
Kanske blir det så att min syster och jag åker och kollar en fest i hällsjön, Men ingenting
är säkrat ännu. Vi ska väl iallafall lämna tillbaka Rocky till jonas idag... "/
Sen hoppas jag på att få se min ögonsten Emil idag också!

Nej, nu kurrar det ordentligt i min mage så nu vankas det frukost!
Ha en toppen Fredag alla!

/SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0