Tokigt väder.


Idag har varit en bra dag skulle jag vilja påstå.
Morgonen började inte så bra men allt lättade upp.
Isabelle sov här och vid tolv så gick vi på en härlig promenad med Rocky runt elljusspåret.
Det var härligt att låta han springa lite fritt, busa lite.
Sedan blev det varmt som fan och det blev mest jobbigt att gå.
Vi var hemma vid två.
Efter det blev det mest deg.
Baby kom hem vid fyra och sedan gick vi och fikade med Niklas och Adam!

Niklas var det längesedan jag träffade, så det var mycket trevligt att bara sitta
och snacka lite skit och smutta på Cola.
Vidare till sole och hem för film!
Kollade på butterflyeffect 3, mycket bra film måste jag ändå säga.
Bell drog såklart innan filmen för att hon är lite dum i bollen ibland, hah!
Adam gick och jag hade ett telefonsamtal med Sara, härligt!
Imorgon ska vi leka och gå på stan, det ser jag fram emot=)

Nu sitter jag och myser framför tvn, Prison Break på 3an!
Har egentligen ingen lust att skriva, så får väl se till att göra det när jag väl
känner för det =)

Hoppas alla haft en trevlig dag så hörs vi framöver!

/SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0