Varför sover du Kjelle?



Vilken mysig tråkig måndagnatt. Eller säger man Tisdagsnatt?
Jag önskar Jacob var vaken eller att Bell åt minstonde var här. Men nänä.
Alla bara sover och här sitter jag.
Varför kan inte jag bli trött?
Stackars Jacob, han tycker nog att jag är jättetråkig som bara sitter uppe
och glor på tv och pratar i telefonen istället för att ligga och sova bredvid honom.
Men lilla hjärtat, jag är inte trött! haha.

Jacob, det är en riktigt bra kille det.
Jag vet inte hur mitt liv skulle se ut utan honom.
Skulle jag gå tillbaka till det vraket jag en gång var?
Satt precis och läste igenom gamla blogginlägg.
Vad dåligt jag mådde förra året! Usch..
Jacob har verkligen tänt gnistan hos mig igen.
Tack för att du finns för mig.

Isabell. Varför sover du?
Vi skulle ju fortsätta skriva massa knasiga saker på facebook och msn,
och rimma fult och orimligt och prata om vissa som är dumma i huvudet.
Imorgon kommer hon iallafall hit, tur är väl det.

ZzZz. Jag vet inte om jag orkar skriva mer.
Det känns som jag tappat glöden på den fronten, kan inte riktigt
sätta fingret på vad det är som hindrar mig heller.
Kanske man skriver bäst när man mår som sämst?
Jag har egentligen ingen aning.
Men en sak vet jag.. Nu blev jag trött.
Hoppas alla får en toppen Tisdag!

/SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0