-



Jag känner att jag måste skriva, dock vet jag inte om vad.
Tankar snurrar och jag funderar på om det är orsaken till att jag inte sover om nätterna.
Jag sover inte om nätterna.
Det handlar inte om att jag vänt på dygnet, för jag kan ställa klockan och
gå upp vid 08 ändå. Så är jag så trött på dagen.
På kvällen är jag pigg. Kan stänga av dator och telefon vid ex 00,
sedan kan jag bara ligga i sängen och glo in i väggen tills klockan är 05,
och då somnar jag äntligen.
Ångesten vill lixom aldrig försvinna, jag har den i bakhuvudet.
Som om den etsat sig fast.
Man kan skjuta bort den för ett tag, sedan tränger den sig på igen.
Hur skall man göra för att må bra långsiktigt?
Kan man känna lycka hela tiden, varje dag?

Jag är så trött på att ge ge ge ge ge ge ge ge, och inte få något tillbaka.
Varför skall jag vara din vän, när inte du är någon vän tillbaka?

Men saken är den, att jag kommer aldrig sluta vara din vän.

Just nu ligger jag och lyssnar på Sungha Jung, han är så duktig.
har lite svårt att andas, men det har jag bara mig själv att skylla.
Jag borde luta röka, för hälsans skull - Ja, jag är inte född igår som vissa
ger en antydan till ibland. Faktum är att jag nog är klokare än de flesta i min omgivning.
Pluspoäng till mig själv för att jag skriver något bra om mig.

Neej. Nu har jag börjat skriva massa saker som jag sedan suddat ut.
Det var nog ett misstag att skriva, jag är nog inte lika duktig som jag tror.
Jag hoppas att du iallafall har det bra.

J<3

/S.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0