Corner.


Varför blir det ibland ett jäkla hallå när en kille träffar en äldre tjej?
En väldigt bra vän till mig har träffat en tjej som är 4-5 år äldre än han,
och vad är det för problem med det egentligen? Inga alls!
Vi tjejer skaffar ju gärna en äldre kille, så varför kan inte en kille skaffa en äldre tjej?
Jag säger bara go for it E ! :D


Börjar seriöst tröttna på att vara singel nu,
i better get myself a man!
Men det är inte så lätt.
Det är över ett år sedan jag och Jonas blev tillsammans
och nu känns det som om det gått så länge
att jag har glömt bort hur man gör för att få något seriöst.
Oseriöst är jag bra på, men hur bryter man ett mönster?
Klurigt.

Är ni medvetna om hur bra Aretha Franklin är?


/SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0