Torsdag.


Torsdag Torsdag Torsdag.
Vad skall man göra idag egentligen?
Igår kväll var jag så himla taggad på att gå upp tidigt idag
för att sedan bege mig till gymmet. Ställde klockan på 10.00.
Hah, såklart vaknade jag 12.30. Härligt!
Jag tycker gymmet borde ha uppet till megasent, minst till 02.
De flesta jag känner är ju mest sugna på att träna sent på kvällen,
men gymmet stänger ju klockan 22. Jag gillar det inte.
Gymmet i Borlänge har ju iallafall öppet till 02.

Igår var jag till soc och härjade lite.
Jag klarar verkligen inte av den där människan.
Så fort man öppnat munnen och påbörjat en mening i denna
"viktiga" diskussionen så kommer sivan och avbryter en.
Tillslut kokade jag över lite och utbrast "Men HALLÅ, nu pratar jag,
lyssna på mig och sluta avbryt mig hela j* tiden. "
Sivan log lite nervöst och nickade. Efter det fick jag iallafall prata till punkt.
Thanx. Efter det blev det ett kort besök i skolan.
Började träffen med att möta upp Adam utanför för att ta en cigg.
Småpratade lite. Gick upp en våning och klev in i köket.
Där möttes jag av en glad Rolle som kom fram och kramades och
predikade lite om jobb, körkort osv. Sedan kom Lunis, Jonas och lilla Göran.
Jag blev så glad av att se dem igen och de blev glada över att se mig.
Efter detta Joinade jag Adam i datasalen som höll på med lite läxor.
Detta fick mig att inse hur mycket jag egentligen saknar Skolan och människor.
Att ha läxor som skall göras - fast jag ändå inte gör dem.
Kanske dags att börja plugga lite språk eller liknande?
Funderar på tyska - för att det är bra att kunna inom H&R branchen,
Spanska - För att det är ett roligt språk som inte alls är svårt att lära sig,
Eller kanske.. Något annorlunda.. Mandarin?
Skulle vara intressant.

Får väl avsluta med att jag i Tisdags klippte mig,
Och nu älskar jag mitt hår.
Tack johanna!


Jag gillar min nya frilla ._.

Visst blev det väl bra ?





Duu duu duu, varför är du inte hos mig när jag behöver dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0