______________________________


Idag är det en piss dag. PISS dag.
Jag är så opepp på allt just just nu. Blä.
Jag kände på mig redan när jag vaknade att denna dag inte skulle bli på topp.
Tänk att man kan ha det på känn, fast man då precis klev upp från sängen.
Märkligt.

Jag kom nästan precis hem.
För idag hade jag ju möte med cissi på arbetsförmedlingen.
OH så tungt det var.
Så jäkla drygt att börja krångla med all skit igen. Soc.
Det skall vara så himla svårt att få pengar och ett liv när man är "redig".
Men är man en buse, då ni. Jag får inte ens en lägenhet av socjävlarna.
Är jag otacksam? Borde jag inte bara vara glad att jag lever? Ja, det är jag, nej det är jag inte.
Så nu har jag ju flyttat adress och får börja gå i smb på soc.
UÄÄÄH för sivan, jag hatar dig. Du luktar illa.
Vilken också innebär att man skall vara glatt aktiv på arbetsförmedlingen.
Jag har aldrig fått ett jobb genom ams så varför skulle jag få det nu?
Jag vill inte ens ha ett jävla serverings/köks/hotelljobb. För det är det jag kommer få isf.
För det är det jag kan, tyvärr. Det är det jag är utbildad inom, tyvärr.
Varför kan jag inte bara få stå någonstans ute i skogen, i ett stall, och mocka skit?
Hahha. För det är det jag känner för att göra, för jag är så matt på livet att jag
inte ens orkar engagera mig. Inte ens lite.

Idag sa min handläggare till mig:
"Ja, man får käftsmällar av livet hela tiden men man klarar alltid av det på något sätt".
och "Hur är det?!?!?!?:D:D:D:D:D Du såg mycket mycket piggare ut sist du var här:D:D:D:D:D"

Ja, jag vet inte vad du har för erfarenheter av livet, men de finns faktiskt
de som inte alls alltid klarar av alla käftsmällar, din glade fan.
Och ja, konstigt att man var gladare då. Jag var nykär, hade blivit sambo och hade förhoppningar
på livet. Men nu har jag inte det så. SHUT UP.
Nej men nu får jag sluta.
Handläggaren är faktiskt väldigt trevlig och glad, men idag så. Nej.
Jag orkar inte med dig och jag orkar inte med något.





blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla


Nej. Nu går jag.

Tjing!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0