Dagen jag fick nog.



Nej, detta är nog inte dagen jag fick nog.
Men ibland önskar man kanske att man fått nog för länge sedan.
Jaja.

Nu sitter jag här, ute, hemma, i skogen, snöån. Trött. Seg.
Mamma väckte mig tio i sju för att jag skulle skjutsa henne till jobbet,
men jag var så död att jag inte orkade, så hon fick bilen idag!
skönt för henne:P så nu får jag trilskas här ute, och det är rätt åt mig.
Jag tyckte nästan att det var.. skönt. Att vara fast här ute idag..
Nu kommer jag inte in till stan, om inte någon vill hämta mig då?
Fast nej, jag ska nog sitta här ute. Och tjura! Det ska jag göra.
Vara tråkig, städa, laga mat, glo på katten och ja, ha ett tråkigt skogsmulleliv.
Synd att här inte fanns en häst eller två som förr i världen, då hade det varit andra bullar.


Gårdagen.. tänker.
Jag åkte in till stan en sväng - mötte upp Isabelle och gick vidare till tattoo där jag köpte läppiercing.
Eller en stav. Sen drog hon väl, och jag gick runt på stan (ENSAM) och uträttade lite ärenden.
Usch, det var jobbigt faktiskt. Känns jämt som om hela stan stannar upp och står och glor på mig
så jag flyger nästan fram, haha.
Jaja.
Sedan åkte jag till min mormor och umgicks med min Systeryster. Vi var upp på lyviksberget
pch kollade runt lite. (Alltså, lyviksberget: Rusta, Jysk, E-giganten och Coop)
Vi hittade ingenting.
Sedan hämtade vi upp Emil och lekte lite hos gamla momo.



Emil och moster nere hos emils gammelmormor!  <3

Senare tog jag bilen och åkte till Söderbärke, till sjörövarJocke!
Det var trevligt det, och o-trevligt.
Det går inte att disskutera politik med den människan, men det är otroligt
roligt att retas. Och han retas nog lika mycket tillbaka, för oftast så blir jag skitsur.
Haha. Fast egentligen blir jag inte sur, kan inte bli sur på vissa.

Hem hel kom jag vid ca 01.30, och då var det raka vägen till världens mjukaste säng.
Där somnade jag på sturt och drömde konstiga drömmar om ingen mindre än Christoffer.
Hej och hå. Jaja. Trevligt. Haha.

Och Ja, IDAG kanske man ska skriva om, eller har jag gjort det?
Ja det har jag ju.

Skepp!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0