How did i become so obnoxious?



Vet i fan vad jag ska skriva..
Idag vet jag inte vad jag är på för humör heller.
Jag tror jag är sur, men jag vet inte.

ÅH! Jag vill inte ens dricka idag.
Men det är bestämt. Och vad ska jag annars göra?
Sitta ute i Snöån och rulla tummarna och glo på något ointressant på tv?..
Det är så jobbigt på det viset att man inte har någonstans att sova nu.
Jag kan säkert sova hos Jacob om jag vill, men jag vill inte riktigt det.
Ibland funderar jag över om jag verkligen gjorde rätt val.
Vet jag ens vad jag håller på med?
Jag är ett stort - fett - frågetecken.

Jag skulle kunna skriva i evigheter om hur förvirrad jag är,
men jag skall väl inte göra det, ni har nog redan fattat galoppen.
jag skulle också kunna skriva ett helt inlägg där det bara står blablablablablablablablabla,
men jag skall väl inte göra det heller. Fuck. BLÄ


Man kanske ska gå ut och  klättra upp i ett träd och sitta där och tjura, som man gjorde
när man var liten.. Det var så lätt att försvinna då. Det är inte alls lika lätt nu.
Nu är det alltid någon som undrar vart man är, eller aldrig låter en vara ifred.
När man var liten så var det naturligt för vuxna att säga så; "Låt henne vara ifred".
Nu blir det fan bara gnäll om man bara vill ta en tripp till ishavet och tillbaka.

blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla

Äsch.................. Nu går jag ut och röker. Hoyy!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0