Men hallå eller!


Här sitter jag, igen, dag två! Bra Sarah!
Lyssnar på Alice in videoland - Ladykiller. Bra låt och jag känner mig taggad
inför imorgon. Det var nog Christoffers förtjänst faktiskt.
Känns ändå rätt bra inför imorgon.
Klarar jag det inte så vet jag ändå hur allt går till.. Och ja! Klarar jag det inte
så var jag väl inte tillräckligt mogen då.
Men fihelvidi om jag klarar det, dåå ni!

Dagen började med att jag väcktes av en dröm jag hade om Jens.
Gud vad dum han var mot mig! Så låg jag och chillade lite och ja..
Gick upp - gjorde mig iordninig - åkte  ut och körde med mamma -
Åkte till körskolan - hade körlektion (gick kasst) - Träffade Ersson - gick runt på stan -
gick och käkade - gick till adam - tatuerade mig och fan vad ont det gjorde -
mamma hämtade och jag körde iväg - lämna jacob - hem - ringa - äta - NU!
"Kort och gott", det har varit en jobbig dag.
Den där körläraren är ju pucko, han tror att jag är född igår.
Jaja - Herregud, som blonda skulle sagt.

Det har varit riktigt rogivande nu på kvällen. Pratade med Jones, han
pushade mig som fan, bra där! Sen ringde jag Lena, underbara Lena.
Så fort jag hörde hennes röst kände jag lugnet inom mig komma tillbaka, som en varm vind.
Så härligt. Sen pratade jag med Christoffer och det var också mycket givande!
Tack för erat stöd, vad skulle jag gjort utan er?
Nu har jag ett samtal kvar, till min loverbooy. Det kommer nog bli det bästa, kanske.

Jag orkar inte skriva mer egentligen.. Hade massor imorse jag tänkte klämma in,
sådant där poetiskt som smäller till lite, men nej. Inte nu..

Ha en jättebra fortsatt kväll och en trevlig morgondag! (Om man nu ska vara trevlig.)

Puss!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0