Morning!


God morgon allesammans.
Hoppas ni fått en stor dos sömn inatt, det är alltid lika skönt.
Inatt har jag sovit bra.. Säkerligen för att jag inte har så mycket
att oroa mig för längre. Trodde dock jag skulle få sova till iallafall elva, men icke.
Vaknade vid halv åtta, superpigg:P

Igår fick jag för-i-helvete KÖRKORT!
Ooj oj, kan ännu inte förstå att det är sant.
Alla som hoppades på mig, och jag klarade det.
JAG klarade det. Jag trodde aldrig jag skulle få körkort.. hih.
Hämtade upp Isabelle igår, så åkte vi runt runt runt.
Det var härligt! Konstigast var att åka helt själv.
Men det var nog också skönast. hih.

Känns inte som om man har så mycket att skriva såhär på morgonkvisten.
Kanske vad jag skall göra idag?
Jag skall snart skjutsa mamma till jobbet, så kanske man svänger in hos mormor
på lite fika:) Sen ska jag hem, duscha, sedan kanske söderbärke! Vi får se:)
Jag hoppas på att mr K kan sätta in en bilstereo till mig. Hoppas hoppas!

Ni får ha en toppen dag!
Saknar dig J!
Puss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0