Önskelistan.



Oj. Tidigare idag kände jag att allt var lite sådär jobbigt.
Som om man fått en smäll på käften och det värker sådär i efterhand.
Men inte nu nej! Så taggad, för ingenting. För livet, för det som komma skall!
Jag har ett nytt mål. Eller ja, jag har egentligen alltid vetat om att jag vill detta,
men nu jäklar får det vara nog med att slöa och börja dona.
Det kommer nog ta ett bra tag, men hända skall det!

Tänka mindre göra MER!

Angående "önskelistan". En helt underbar låt med Sanna Carlstedt.
Sanna Carlstedt där kan ni lyssna lite:) Lyssna även på "Vackra människor"
Jag tycker hon har en helt underbar röst.


Jag tänkte göra en lista på hur den perfekte pojkvännen är, för sådana finns inte.
Det finns sådana som är helt underbara, Men faktum är att ingen är perfekt.
Så därför blir det som en idyll. Den perfekte pojkvännen.

  • Han skall ha ögon som fångar, som man blir totalt fast i. Man blir generad när man ser på varandra.
  • Han skall alltid stå för sin sak, vad som än må hända.
  • Han skall såklart ha lika humor som mig. (lol)
  • Stilen.. Ja. Egentligen borde det kvitta. Men det gör det inte. Därför är min prins ingen raggare med skinnväst och bakåtkammat hår. Han är heller inte en sådan punkare med 40000 nitar.
  • Han skall vara snäll och omtänksam, men ändå ha attityd. Lite spydig sådär.
  • Han skall kunna sjunga och spela gitarr.
  • Han skall vara totalt intresserad av mig och bara mig mig mig.
  • Han skall kunna laga mat. Husmans!
  • Han skall vara lagom smal. Ja. Så är det faktiskt.
  • Han måste tycka om djur.
  • Han skall ha bra musiksmak. Som mig.
  • Händig är absolut ett krav.
Men gud. Det där kan man ju hålla på med hur mycket som helst.
Om jag ska vara kortfattad: Jag vill inte ha någon mes.
Jag vill ha en hottie cooling. Haha. Herregud!

Men förstå. Att det där bara är som i fantasin. För man behöver inte alls
vara sådär för att vara helt underbar. Det där är inte ens något man går efter.
Man blir kär i den man blir kär i. Men det där är idyllen - Den perfekte.
Jag är singel nu, men jag har inte ens en tanke på något nytt förhållande.
Nog sagt om det.

___________________________________

Idag ska jag leka med berrybella.
Jag vet inte vad vi ska göra, leka hillbillys?
Var meningen att vi skulle dra till borlänge imorgon, men så blir det förmodligen inte.
Har äckelmöte på arbetsförmedlingen klockan 0800 imorgon. kuul.
Sedan måste jag hem - skjutsa mamma till jobbet och ja. Då blir det försent.
BELLA.




Får se om jag skriver mer ikväll!
Tjing.
/S




Kommentarer
Postat av: Anonym

WÖÖH jag fick vara med i din blogg hedrad not haha PADAM.

2009-11-25 @ 23:37:22
URL: http://krusning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0