Tgis!


Thank god it's saturday.

Blir ett litet kortare inlägg nu, för jag har nämligen lite brådis.
Skall iväg på en anställningsintervju 17.30, sedan blir det fest!
Och här sitter jag, helt ofixad. Men det fixar jag om en stund.

Club Cavum blir det på Gallerian idag.
Blir förferre med Marre och en sväng hos babbsan med Johanna och Jeanette.
Härligt och mysigt precis som det skall vara, och rock såklart!
jag ser mest fram emot när Trashcan dan skall spela, För han är mycket bra.

Idag har jag inte gjort så mycket..
Varit i stan en sväng med pekka, fixade systemet, hårfärg och lite annat smått och gott.
Nu är håret färgat och det blev ett riktigt bra resultat.

Jag vill också tillägga att jag hatar hatar hatar hatar hatar lögnare.
Det är det värsta jag vet, och jag vet en som passar ganska bra in där.
Kanske har jag inte plats för dig i mitt liv längre, tooo baaad.
Så går det när man underskattar mig ;)

Hoppas alla får en trevlig Lördag, för det skall jag ha.
Jag hoppas att "du" får vad du förtjänar.

Skepp!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0