Uprising.


Jaha. Då var det väl dags att uppdatera här igen, efter mycket om och men.
Jag har absolut inte haft någon tid till någonting på senaste tiden känns det som.
Allt har varit ungefär som en dimma, och jag har kämpat för att hitta ut.
Mycket har hänt sedan jag senast lät mina fingrar glida över tangentboret på blogg.se.

Det största är väl kanske att jag gjort slut med Jacob, underbara Jacob!
Usch. Det är en av de jobbigaste valen jag behövt göra, men jag gjorde det.
Jacob har en av de finaste själarna, men för mig fungerar det inte just nu.
Jag har inte mått så bra på senaste tiden och då är det inte lätt att ha ett förhållande,
spc inte om man skall börja jobba med sig själv.
Och det håller jag på med nu, jag jobbar med mig själv, tror jag.
Ibland känns det som om jag inte alls vet vad jag gör, men jag halkar in på ett bananskal på rätt bana ändå.
Åter till Jacob. Så jag ansåg alltså att jag inte klarade av ett förhållande och mig själv, ungefär.
Såklart är det jobbigt, så jobbigt! Eftersom det inte har alls med känslor att göra.
För jag älskar Jacob. Men det bara, går inte.
Och jag saknar honom. Och Johanna. Och Barbro. Och Povel! Så fina människor,
en andra familj, och så finns vi inte här för varandra längre, inte på samma vis.
Ibland kan jag tycka att jag var dum i huvudet som gjorde det valet,
men jag måste bli frisk först. Sen får vi se.

Nu bor jag alltså ute hos Mamma i skogen, och faktum är att jag tycker det är skönt.
Som nu, nu är jag helt ensam hemma och kan bara slappna av.. Tänka. Skönt!
Såklart blir det fruktansvärt långtråkigt här ute, ibland tror jag att jag är påväg att dö.
Men det är bara att bita ihop. Det finns väl egentligen alltid någonting att göra,
bara det att man oftast aldrig har lust med det.

Fredag den 13 klarade jag teoriprovet! Ja ni anar inte hur glad jag var.
Jag var i Borlänge och skrev, och bästa Sara följde med som sällskap.
Där stod jag, ungefär en timme innan provet, och skakade och svettades och skakade och ja,
ni förstår. GUD. Gjorde provet, tröck på "avsluta prov" och bara satt och stirrade
på skärmen där det stod "godkänt"..
Jag trodde jag skulle börja grina! hih.

Ganska jätteful bild på mig och Sara alldeles innan Teoriprovet skall börja!
Jag och Sara i Borlänge precis innan provet!


Så nu är alltså uppkörningen på G, vilken dag som helst faktiskt.
Och det känns.. inte alls bra!
Jag är så nervös redan nu så ja, jag kan fan knappt köra.
Och jag veet att jag kör bra, så det borde inte vara några problem men det är det.
Bara på grund av mig själv. Jag får skärpa mig!
Jag måste få körkort, jag måste klara det. Då är det byebye slackers och sedan drar jag!


Nämen.. nu vet jag inte om jag orkar skriva längre..
Tappade suget.
Jag ska försöka att uppdatera lite oftare faktiskt.

Hey.
/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0