En solig Lördagsmorgon.

Morrn morrn!

Kör ett litet snabbinlägg från telefonen såhär på morgonkvisten. En får ju int glömma å uppdatera;)

Veckan har varit svinbra. För det första så har ju sommaren kommit!!! Helt fantastiskt. Men jag har också börjat skolan igen. Det känns riktigt bra faktiskt. Vi har börjat Medicin 1 nu..och den känns skitsvår. Men jag försöker vara optimistisk^^

Annars har veckan varit förgylld med familj, vänner, barn, hästar, musik och min hängmatta. Alltså jag fattar inte, är helt amazed över den där hängmattan. Bästa köpet!


Idag hörni....!!!
Idag så ska jag terapia lite med systra mi.
Hon har inte suttit på hästryggen på 22 (!!) År.
Men idag. Idag idag idag. Jag hoppas hon törs iallafall:)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0