Måndag.

 
 
 
Tjenare tjenare på er! 
Måndag morgon alltså.
Ännu en helg förbi.
Jag har haft en skitbra helg faktiskt men inte lyckats ta ett endaste kort från den.
Det var synd för jag hade tänkt att slänga upp lite bilder här faktiskt.
Så ni får se vad tusan jag gör om dagarna lixom. 
Men jaha, förlåt, jag ljög visst.
Jag har visst tagit bilder.
Har MASSOR av bilder på när min syster är ute och rider.
Måste såhär officiellt ge henne asmycket beröm för det.
Hon har inte suttit på en häst på 22år och är svinrädd för hästar.
Men hon gjorde det fan. Hon mötte sin rädsla och slog den på käften.
Bra jobbat sis! 
 
 
Men för att återkomma lite till helgen då! 
På fredagen så hade jag besök hos mig, 
min käre vän Sanna kom förbi och fnissade med mig.
Senare mot kvällen så åkte jag och träffade en barndomsvän som
jag inte träffat på år och dar'. På riktigt.
Det var hur trevligt som helst. 
Det kändes som om vi inte varit ifrån varandra så länge.
Supertrevligt. 
Det blev utgång på selmas och sedan hemfärd innan stängning(!!);
Jag skulle ju terapia med systra mi på lördag morgon.
 
Väl på lördagen så var man väl inte sådär jättekaxig kanske,
men det gick bra där på morgonkvisten.
När jag kom hem så började jag plocka lite hemma..
Pratade med en vän och denne sa "Ska du inte försöka sova lite?"
Jag hade inte tänkt det, men det skulle vara festligheter på kvällen
och jag hade inte fått så mycket sömn natten innan. 
"Pjaa, lite kan jag ju sova kanske. då. "
Alltså. Jag och sömn. Jaja.
Jag somnade och försov mig naturligtvis. 
Vaknade klockan 15 och skulle vara i stan till 16. 
Det var jag inte. 
Klockan var vän närmare 17.30 när jag kom så det blev lite stressigt för en annan.
Men vad gör det!
Kvällen spenderades i Smedjebacken på Backyard Festival.
Det var supertrevligt och all cred till Mike för att han vill göra något för folket.
Jag kan väl tycka att.. ja men.. Det kändes som om det mest var kids där.
Och med kids menar jag 15-21åringar.
Anyway, det var trevligt och väl anordnat. 
 
Söndag. 
Inte så kaxig.
Inte så kaxig alls.
_________________________________
 
Nu skall jag ta en långpromme med min trogne kompanjon Benni.
Sedan blir det skola och för hoppningsvis stallet på em. 
Ha en bra dag! 
 
Jag slänger in lite bilder ifrån veckan så får ni glo ;)
 
Min framtid, Bombis.
 
Mitt bästa köp detta år; Hängmattan. Här kan jag sova i flera timmar om dagarna.
 
Min fina fina fina kova. 
 
Min bil pajjade i Söndags också. Rätt vad det var så gick det inte att få i backen.
Ni kan ju föreställa er min panik. Blev totalt handikappad. Hur fan gör jag?!
Som tur var så fick jag ju hjälp att putta ut den från parkeringen ;)
Vill ge ett stort TACK till Andreas Kuparinen som fixade typ på en gång.
Guld värt.
 
 
Nu ska jag ut på den där långprommen. 
Njut av sommarvädret nu! 
Puss o Kram helee daan! 
/SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0