Tjena mongos ;)

 
 
Hah. Ja, käre värld.
Har skrattat väldigt mycket de senaste dagarna. 
Och det är ju kul ;)
 
Idag har varit en svinbra dag.
Vaknade rätt sent (vet inte vad det är med mig), 
klev inte upp förens närmare 10. Helt sjukt för att vara mig.
Brukar alltid vakna mellan 7.30-09. Men efter min kaotiska vår så
har jag sovit allt längre om mornarna. 
Anyway.
Upp och ut med benny.
Vi körde en tuff runda och han var överlycklig övet att få springa lös hela tiden.
Jag var sådär lagomt skönt svimfärdig när vi kom hem igen. 
Efter det så blev det lite frukost och sen la jag mig i solen.
Brädde ut en filt på gräset och tog ut kudde, bok och solbrillor.
Då mådde man. Slutade med att jag somnade.
Hah, sov säkert 2h där på gräset; Benny bredvid. 
Så jävla underbart.
 
Efter min lilla tupplur så åkte vi till stallet och där var jag nog i 2-3h.
Helt underbart. ÄLSKAR att sommaren äntligen kom.
Sol sol sol sol. Och djur djur dur djur.
Fick en förfrågan om jag var intresserad av en valp på 11v.
Fanfanfan. Måste klura.
Vill ju ha en kopis till benny men en valp?
Ja, kanske. kanske fan. 
 
 
Här står jag och bomban och myser innan vi drar ut. 
 
Pusssss.
/SC
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0